Om foreningen

Grundejerforeningen er beliggende i 3650 Ølstykke og hører til Egedal kommune. Har 434 medlemmer, og dækker et areal på ca. 0,5km2, fordelt på 31 veje. Området er etableret i årene 1962 til 1972, og kendetegnes i dag som et af de klassiske 70’er parcelhuskvarterer.

I dag bor der en blanding af ældre årgange med voksne fraflyttede børn, samt helt unge børnefamilier. Man kan sige området ligger under for den typiske udvikling i disse typer kvarterer,  hvor forældre med voksne børn fraflytter området til fordel for noget med typisk mindre vedligeholdelse, og forældrene til små børn flytter ind.

Indenfor en afstand af 1 KM, findes børnehave, vuggestue, folkeskole, kirke, bibliotek, S-tog station, S-Bus forbindelser (til Roskilde, Hundige og Hillerød), Posthus, Banker, Føtex, Netto, Fakta, Rema1000, Aldi, bageri, restauranter, grill & pizzaria og 2 tankstationer.