Nye ejere – Hjertelig velkommen!

Velkommen til Ølstykke og velkommen til Grundejerforeningen Karmstengård. Det følgende er tænkt som en kort introduktion til dem, som har købt eller ønsker at købe en ejendom inden for foreningens område.

Grundejerforeningen, som er beliggende i 3650 Ølstykke og hører til Egedal kommune, har 434 medlemmer, og dækker et areal på ca. 0,5km2, fordelt på 31 veje. Området er etableret i årene 1962 til 1972, og kendetegnes i dag som et af de klassiske 70’er parcelhus kvarterer. Vi er en blanding af ældre årgange med voksne fraflyttede børn, samt helt unge børnefamilier.

• Foreningens område er fuldt etableret, og der er for tiden ikke udgifter til renovering af infrastrukturen. Veje, kloaker mv. er kommunale.
  • Grundejerne har pligt til at være medlemmer af Grundejerforeningen Karmstengård, og medlemmerne hæfter solidarisk for foreningens eventuelle gæld. Se referat fra generalforsamlingen og det seneste regnskab på her.
  • Foreningens generalforsamling afholdes hvert år inden udgangen af april måned.
  • Årligt kontingent udgør kr. 400,-, som opkræves en gang om året i juni måned. Kontingentet dækker snerydning af veje og stier (ikke fortov), drift af legeplads og grønt område og foreningens almindelige drift. Er betalingen ikke tilmeldt PBS tillægges kontingentet et gebyr på kr. 25,- pr opkrævning. Spørgsmål om restancer rettes til kassereren joh@karmstengaard.dk.
  • Regnskabsåret er kalenderåret.
  • Her kan du se hvem der er med i bestyrelsen
  • Fællesantenne er etableret i området. For nærmere information herom se hjemmesiden for Antenneforeningen Ølstykke Vest: http://aovnet.dk/.
  • Inden for en afstand af 1 km, findes børnehaver, vuggestuer, folkeskoler, lægehus, kirke, bibliotek, Ølstykke Station med S-tog og S-Bus forbindelser til Roskilde, Hundige og Hillerød. Desuden findes Fakta, Rema1000, bageri, restauranter, grill & pizzeria og 2 tankstationer.
  • Ad gode cykel- og gangstier er der let adgang til et stort idrætsområde med sportshal, badmintonhal, svømmehal, tennishal, fodboldbaner og petanquebaner.
  • Ølstykke har egnens rigeste foreningsliv, hvor det er muligt at dyrke snart sagt enhver interesse.
  • Der er 7-10 minutters kørsel i bil til et lokalt dagligvarecenter i Gammel Ølstykke eller Egedal hvor rådhuset og Føtex med posthus ligger lige ved siden af hinanden. Der er også 10 minutters kørsel til et større butikscenter i Stenløse.
  • Det tager kun 25 minutter at køre i bil til sygehusene i Roskilde og Hillerød. En tur til Herlev hospital tager ca. 35 minutter.
  • Der opkræves ikke indtrædelses- eller udtrædelsesgebyrer i foreningen.

Medlemmer af foreningen